søndag 20. februar 2011

Gammel duk og sengetøy...

...har fått nytt liv som en pung!

Syns fargene og mønsteret er helt herlig! Hadde vært perfekt å sy meg et skjerf av, for det er helt mine farger, men stoffet er litt grovt, så jeg tror ikke det ville bli så behagelig...

Neste bit som skal klippes av duken skal trylles om til en liten vårveske til meg selv.
Men det må bli når jeg har fått kjøkkendøra ut av arbeidsrommet. Den er nemlig også et prosjekt for tiden, bare et strøk maling igjen nå...

Den rommer perfekt nøstene jeg jobber med for tiden.
Målet er å forvandle dem til en ape ala Kaptein Biff til Oda.
Det er altså svært høy apefaktor her i huset for tiden, og det skyldes ikke bare hekleprosjektene...det omfatter også symasin, blått stoff med hvite prikker og et gammelt, gulmønstrete putevar, litt brunt i ulike nyanser, heklenål og fyllvatt!
To be continued (som det heter på godt norsk...)!

Nå skal det hekles litt, for Oda sover. Tror avtalen om rangla fungerte, så nå må jeg holde min del av avtalen, og faktisk begynne på den!

Finfin dag til alle!

2 kommentarer:

  1. Fin fin dag te dæ å:) Kansje du bare kan klipp ut ett motiv av stoffe og sy på ett skjerf? Nu ska vi snart på dromedarn tenke æ.. synd dåkker ikke e heeeer:/

    Klæm!

    SvarSlett
  2. Herligt stoff og det blev en fin pung. Kan tenke meg at det blir perfekt til en veske. Nydelig med sol idag og man føler at kanskje det blir vår i år og.
    Kos deg videre i søndags solen!
    Pernilla

    SvarSlett

Har du noe du vil si? Jeg vil gjerne høre!